2015. május 19., kedd

Kpop cover dance *-*

Annyeong!

A minap életemben először mentem kpop cover dance órára a KKK-ba és eszméletlen volt. *-* Nagyon régen, még gyerekként táncoltam, de sajnos abbahagytam, mert... nos, nem igazán tetszett az a műfaj, meg a tanárt se bírtam, meg akkor még ciki volt a lakhelyemen táncolni. Sajnos mivel vidéki vagyok, máshol nem volt lehetőségem erre, így várhattam. Aztán utána a térdemmel is volt minden, szóval ja, esélyem sem volt arra, hogy folytathassam. =/

Azóta a nap óta arra várok, hogy ismét legyen rá lehetőségem és a mai nap elérkezett ez a nap. Röpke 12 év után úgy érzem, visszatértem.^^ Noha közel sem vagyok olyan jó formában, és van mit tanulnom, fejlődnöm, de remélem, egy nap ismét olyan jó leszek, mint régen és rendszeresen tudok majd táncolni :D Komolyan, nagyon boldog vagyok most. Ez az érzés... mintha ismét teljes lennék. Olyan, mintha visszakaptam volna egy darabot az életemből és ezt nem tudom semmihez sem hasonlítani.

Egyébként nagyon aranyosak voltak a többiek, valakik még biztattak is, hogy menni fog, ne adjam fel, és a tánctanárunk is mondta, hogy mindenki fejlődni fog magához képest.^^

Komolyan... nem jutok szóhoz. Mindjárt nekiállok táncolni :D

Egyébként épp Xia Junsutól a Flower című dalt koreográfiáját tanuljuk, ami borzasztóan nehéz, de majd belejövök^^


Ezt muszáj volt megosztanom veletek, mert... muszáj volt. Tényleg nem hittem volna, hogy eljön ez a nap, és baromira féltem elmenni órára, féltem ebbe az új dologba belekezdeni, de rettentő jó érzés volt ez az egész, megtenni egy ilyen lépést és valamit újból elkezdeni. *-*

Ideje lesz mennem aludni, vagy... írni =D Nem tudom még, mit csinálok, de teljesen fel vagyok pörögve.

Mindenesetre további szép estét!^^

2 megjegyzés:

  1. :) az jó dolog. én is kiskoromban táncoltam de abba hagytam mert nekem a néptánc az nem ment anyira... a lassab lépeések... de mikor volt a szalagavató és otttáncoltuk a palotást és a rokyt akkor azt nayon szerettem a gyorsabb lépéseket.. a lasúkhoz nem volt anyira érzékem ja meg egyszer táncoltam tavaly nyáron (2014 aug 20. án Debrecenben a virágkarneválon sok iskolással együtt a stadionban a palotás ) nekem az felbecsülhetetlen volt amit ott megéltünk és barátokat szereztünk...
    na meg amióta ismerem a kpop ot azóta néha az eszembe van h keresni kéne még pár közelben lévő fiút aki kpoper és egy csapatot létre hozni... :) mert eyedül úgy se tudnám csinálni... és néha bennem van az h na kpop ot táncolok... vagy h lennék én is idol (kipróbálni mondjuk 2-3 évet..) na érted mit akarok mondani... :) sok sikert a vizsgáidhoz és jó szórakozást :)
    KyungJunSeok ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, igen, a szalagavató táncot én is szerettem, bár az se volt a műfajom. Mondjuk tény, hogy még mindig keresem önmagam tánc téren, de kpop koreográfiákat régóta akarok tanulni, meg hát most mindegy, csak tánc legyen :)
      Jaja, értem. Hát... elég kevés az esély, hogy találj ilyen embereket, szerintem kevés van, vagy lehet én nem ismerek elég embert xD De azért sok sikert :)
      És köszönöm, lennék már túl mindenen :)

      Törlés