2015. február 13., péntek

Visszatérés!

Annyeong!

Na, ki emlékszik rám? ;)

Bizonyára vannak, akik már ismernek egy ideje, és rendszerint olvassák a történeteimet, de kevesen tudják rólam, hogy mikor kezdtem el tulajdonképpen blogolni.

Néhány évvel ezelőtt, még valamikor anno 2007. decemberében nyitottam egy gportalos oldalt (www.k-zsu.gportal.hu), ami egy személyes oldal volt, és nem csak az irományaimat lehetett olvasni, hanem a mindennapjaimat is.
Nos, kicsivel több mint öt évvel a megnyitása után, 2013 márciusában úgy döntöttem, bezárok és "eltűnök" a világ elől. Noha azóta a történeteimet külön blogokon lehet olvasni, most, 2 évvel később úgy határoztam, hogy visszatérek.

Az akkori oldalamon sokan csak KisKaszásként vagy Zsuként ismertek, most már inkább a Park Minseo az írói álnevem.

Szóval... ja, innentől kezdve majd itt is hallhattok rólam.^^

Hogy miért is hoztam ezt létre?

Igazából nem tudom. Csak túl sok gondolat van a fejemben, és mivel nem tudok ezekről sokszor beszélni, úgy gondoltam, inkább kiírom magamból. Ez van, írásban minden könnyebben megy.

Hogy milyen sűrűn fogok írni?

Azt még annyira sem tudom. Majd ahogy kedvem lesz hozzá, meg ahogy az időm engedi. Ja, és természetesen akkor, ha lesz miről írnom és lesz olyan, amit meg akarok osztani másokkal.

Röviden ennyi.




Park Minseo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése