2015. február 19., csütörtök

Törés

Szeretném azt hinni, hogy jól vagyok...

De nem, most nem vagyok.

Feleseges firtatni az okát, hisz én se tudom, mi az. Egyszerűen csak jelen pillanatban szeretnék máshol lenni.

El akarok menekülni.

És nem értem, hogy vagyok képes valakivel beszélgetni és viccelődni, miközben folynak a könnyeim és megszakad a szívem?

Most nem vagyok jól.

Mindenki életében eljön az a pont, amikor valami miatt megtörik. Magába zuhan minden ok nélkül.

Ma velem is ez történt.

De holnapra már rendbe jövök. És aztán újból rossz kedvem lesz. Így megy ez már egy ideje és még ha mások azt is mondják, hogy nem, ez nem jó vagy hogy a kezdődő depresszió jele, én nem hiszek nekik.

Nen vagyok jól, de minden rendben lesz idővel.

4 megjegyzés:

  1. Ahogy a soraid olvastam, mintha nem túl régi önmagam láttam volna viszont, és valahogy megérintett, ez a pár sor.

    Szeretném azt tudni, hogy jól vagy... ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj =\
      Igyekszem jól lenni, csak folyton visszazuhanok... újra és újra... =\

      Törlés
    2. Ugyan! ^^

      Számíthatsz rám, ha szükséged lenne valakire... :3

      Biztos vagyok benne, hogy jobban leszel, tudod: minden "hupa" után jön egy "hepe" ;)

      Törlés
    3. Tudom és köszönöm:) Idővel minden jobb lesz biztosan, csak az még szerintem kicsit odébb van.

      Törlés