2015. február 16., hétfő

Első nap

Sziasztok!

Ma lesz az első napom az új lakásban. Még otthon vagyok, lassan indulok vissza vonattal Pestre, de már nagyon izgulok.

Rettentő furcsa érzés ez az egész. Oké, ez csak egy albérlet, de ha úgy vesszük, a saját lakásunk és minden feladat rám és két lakótársamra marad. Amíg koliban voltam, nem kellett fürdőt takarítani, ablakot mosni, főztek ránk és csak azt a kis szobát kellett ellátni, amiben laktunk. De ez most más, most már mindent magunknak kell csinálni.

Azt hiszem, ez a felnőtté válás egyik lépése.

Tudom, nem nagy szám, és meg lehet szokni, meg nem is tartok tőle, csak mégis... olyan más érzés most minden. Azt hiszem, főként attól vagyok ideges és frusztrált, hogy túl hamar toppant be az életembe ez a változás. Jó, ez nem teljesen igaz, mert már egy ideje kerestünk lakást, de mégis... két héttel ezelőtt szombaton nem gondoltam volna, hogy akkor megtaláljuk a nekünk megfelelő albérletet. Akkor eléggé felgyorsultak az események, másnap kifizettünk mindent, és egész héten takarítottunk és költözködtünk.

Ma már ott fogok aludni. Kiiratkoztam a kollégiumból, és itt vagyok.

Ez az egész annyira álomszerű. Olyan régóta vártam erre, és most, hogy itt vagyok, kicsit megijedtem. Nem tudom, mit kéne most kezdenem magammal, sok idő lesz, míg megszokom az új helyet, fel kell még fedezni a környéket, de a legnehezebb azt hiszem az egyedül alvás lesz. Sosem volt saját szobám, otthon is mindig nővéremmel aludtam, kollégiumban ugye négyen voltunk együtt, most meg egyedül leszek. Furcsa lesz, és azt hiszem, az első hetekben nem igazán fogok a aludni, teljesen meg leszek zavarodva. De túl leszek rajta. Most mindenhez pozitívan állok hozzá, és ez nálam nagy szó. Kérdés, meddig marad így minden.

Azzal, hogy elköltöztem, szeretnék egy jobb életet és boldog akarok lenni. Úgy érzem, most lehetőségem nyílik rá és hátra tudom hagyni a múltat.

Most ideje mennem, össze kell pakolnom és indulok a vonathoz.

Nem tudom, mikor jelentkezem legközelebb, mert még nincs internet, és nem tudom, mikor csináltatjuk azt is meg.

Hát.... további szép napot mindenkinek!^^

Park Minseo

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjFEYiL4ROnzsW6pcedadc_Mf3jt_qkd85NKwuYZmKgEaMMySYK0eYh5hukTGFUIyNE7nCRs2RchFnAXi3PPTGnBjLvkYWKjcqJBVVAtPxFDNL1gDaVidybLCDz9SruMjx-EdkCJY6qEbYo/s1600/first+day.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése