2024. január 7., vasárnap

2024



Sziasztok!

Ismét itt vagyok.

Bár reméltem, hogy ez az év kicsit jobb lesz, mint a tavalyi... nem egészen alakult így végül. Apukám halálát még mindig nem sikerült feldolgoznom, és nagyon hiányzik a mai napig. Még most is értetlenül állok a történtek előtt és nem akarom elfogadni, hogy ő már nincs köztünk. Nem így kéne lennie. Még élnie kellett volna pár évet. Mindig, ha valami történik velem, arra gondolok, bár megoszthatnám vele is ezeket az élményeket. Arra gondolok, vajon lát odafentről? Találkozhatok majd vele legalább egy pillanatra? Nagyon élénken élnek még bennem az utolsó találkozásaink, beszélgetéseink. 

És hogy ne legyen minden ilyen egyszerű, anyukám sincs azóta se jól. Egy picit jobb a helyzet, pánikrohamai már nincsenek, de egy év alatt az egészségi állapota sokat romlott és még mindig nem tudjuk, hogyan segíthetnénk neki. Hiába kértük pszichológus segítségét, azok se tudnak olyan tanácsot adni, amit ne próbáltunk volna már.

Az idei évben folytatódott ez a sok szerencsétlenség. Nyáron elvesztettük a barátom anyukájának a párját, majd rá két hónapra az anyukájának az édesanyja is elhunyt. Nagybátyámék kutyusa is elpusztult ősszel, illetve december elején az egyik kiscicám is meghalt. Szóval fájdalomból és gyászból volt bőven ebben az évben. Próbálok nem erre a sok rosszra gondolni, de őszintén, nagyon nehéz és eléggé befolyásolják a mindennapjaimat. Nehéz reggelente felkelni és elkezdeni az életet. Tudom, hogy a halál az élettel jár és bárki bármikor meghalhat, de mégis...

Hogy mi más történt velem ebben az évben... nem is igazán tudom, mert egy pillanat alatt eltelt. Dolgoztam, próbáltam élményekkel gazdagítani az életemet. Nyáron kétszer is voltam nyaralni, igaz, mindkét alkalommal ugyanott, vagyis otthon, a Balatonnál. Sokat utazgattunk, sok helyre mentünk a barátaimmal. Idén egyébként a baráti társaságommal ez volt a 10. év, hogy együtt nyaraltunk, illetve a 10. év, hogy ismerjük egymást. Anyukám tortát is intézett számunkra, tök kedves volt tőle. ^^

A legnagyobb változás és talán a legjobb dolog, ami ebben az évben történt az életemben az az, hogy a barátommal végre össze tudtunk költözni. ^^ Megörököltük a mamája házát, és hát az lett a mi kis otthonunk. Néhány felújítást el kellett végezni és bár még van vele munka bőven, de most már nagyjából belaktuk és otthonossá tettük. Furcsa belegondolni, hogy eljött ez a pillanat, és hogy most már nem a nővérem van mellettem állandóan, hanem a barátom. (Nővéremmel egyébként 9 éve laktunk közös albérletben, illetve egész gyerekkorunkban egy szobán osztoztunk, emiatt is nehéz volt az elválás.) De ugyanakkor jó érzés is, csak még szokatlan. El se hiszem, hogy végre összebútoroztunk, annyira távolinak tűnt ez az egész és igazság szerint nem is volt sok lehetőségünk erre. Mert ez volt az egyetlen opció, hogy valamelyik rokon házát megörököljük, különben sosem költözünk össze és ez majdnem rá is ment a kapcsolatunkra. =/ Úgyhogy most különösen boldog vagyok, még ha sajnos ehhez valakit el is kellett veszítenünk. Remélem, hogy ezentúl most már jó dolgok fognak történni. :)

Idén egyébként sikerült megcsináltatni az új tetoválásomat is, még áprilisban, úgyhogy mostmár kettő is van. ^^ Ez egy bokalánc lett, amin öt pici medál van: egy panda, egy dinó, egy angyalszárny, egy sziv egy cicatappanccsal és egy homokóra. Hogy mi mit jelent, azt megtartom magamnak. ^^

Aztán voltam idén a Kőröshegyi levendulásnál tulipánt szedni. Nagyon szép az a hely, jó volt ott egy kicsit sétálgatni. Illetve voltunk a barátommal képet festeni, még karácsonyra kaptunk egy ilyen utalványt, az is nagyon jó volt. Kiválasztottunk egy képet és utasítások alapján kellett festeni. Kicsit féltem ettől, hogy béna leszek, de ügyesen összedolgoztunk és nagyon szép képet készítettünk. ^^

Az idei szilveszteri buli nálunk volt, és olyan hamar eltelt... Eddig minden évben szenvedés volt éjfélig fent lenni, mindig mi voltunk azok, akik elsőként leléptek hajnali egy körül, de most annyira pörögtem, hogy hajnali háromig fent voltunk, és akkor is csak azért lett vége a bulinak, mert mentek haza a többiek. Mindenki jól érezte magát, úgyhogy biztosan lesz nálunk majd még ilyen összejövetel.

Októberben még nővéremmel csináltunk egy kvíz estet, ami szintén jóra sikeredett és akarnak még folytatást a többiek, úgyhogy ha minden igaz, akkor február-március környékén lesz is. ^^

Na, így a végére csak sikerült összeszedni pár pozitív dolgot, ami az évemet jellezemte. :)


És hogy miket sikerült a tavalyi bakancslistámról megvalósítani? Lássuk:

- Összeköltöztem a barátommal. Cicánk ugyan nem lett, de egy kutyusunk igen. 

- Új tetoválásom is elkészült.

- Koreai nyelvet, ha nem is rendszeresen és nem is úgy, ahogy terveztem, de egész évben gyakoroltam. Duolingoztam minden nap legalább negyed órát.

- Koreai sorozatot, filmet rengeteget néztem. 

- Illetve a barátaimmal is sokat találkoztam és sokfelé voltunk. 


A 2024-es bakancslista pedig a következő:

- Még egy migrén piercinget vagy egy shenmen piercinget készíteni. 

- Koreai nyelvvel ugyanúgy foglalkozni, mint eddig, kicsit talán jobban is.

- Szeretnék külföldre menni nyaralni, de ha nem jön össze, nem is baj, mert még mindig az elsődleges, hogy Dél-Koreába eljussak.

- Miskolctapolcára még mindig szeretnék eljutni.

- Munkahelyet szeretnék váltani, de még mindig nem tudom, milyen irányba menjek tovább.

- Írni. Tavaly nem sikerült egy darab betűt se írnom, de mostanában elég gyakran gondolok rá. Meg kéne próbálkoznom vele.

- Tavaly az edzés elég jól sikerült a nyárig, lefogytam jó 6 kg-ot, csak a nyaralás után nem volt energiám folytatni. De idén mindenképp szeretném a rendszeres sportot belevenni az életembe, legalább focira szeretnék visszamenni.

- Korcsolyázni is szeretnék elmenni.

- Illetve a hajamra még mindig nem találtam megoldást, bár sok mindent kipróbáltam már.


Nem várok ezúttal se sok mindent ettől az évtől, majd csak alakul valahogy. De bízom benne, hogy most már történik valami pozitív változás is az életemben. :)


Az idei év dalai, amik végígkísérték a napjaimat és amiket gyakran hallgattam, a következők lennének. Idén nem volt olyan dal, ami annyira hú de nagyon megfogott volna. Valahogy a kpop nem igazán tud újat mutat, nincs túl sok jó dal, együttes meg annál inkább. Ettől függetlenül mutatok párat, amit érdemes meghallgatni. 



Kedvenc lánybandám még mindig nagyokat alkot, idén két dal is a listámra került tőlük. Azt hiszem, talán az ő dalaik tetszettek idén a legjobban és talán ez a két dal volt az, amit a legtöbbet hallgattam :)


Az IVE lánybanda egy új felfedezett nálam, de egyelőre csak ez a daluk fogott meg. 


Az Everglow együttest hallgatom már egy ideje, és bár ez a dal nem tetszett eleinte, valahogy idővel mégis a szívembe lopta magát. Különösen a koreográfia tetszik benne, de a dalban még így is van egy rész, amit ki nem állhatok.


Ha már lányok, akkor mindenképp meg kell említenem Jisoo dalát. Bár ez a dal se tetszett eleinte, végülis egyáltalán nem rossz szám. :)


És ha már Blackpink, akkor itt van Jennie dala is. Na, hát őt annyira nem kedvelem, valamiért kicsit ellenszenves számomra. Mondjuk az egész Blackpink nekem egy túlhyepolt banda, függetlenül attól, hogy tehetségesnek tartom őket és vannak jó számaik, de szerintem egy G(I)-dle ezerszer jobb náluk. Ettől függetlenül ez a dal tetszik.


És akkor térjünk át a fiúkra. Idén az egyik legjobb dal számomra a xikers dala. Bár eleinte ez se fogott meg, aztán egyszer csak megkedveltem. Tőlük egyébként szintén ez az egyetlen dal, ami tetszik.


A The Boyz banda Drink it című dala eléggé fülbemászó, szerintem mindenképp az idei év egyik legjobb dala. 


Jungkook idén sok dalt adott ki, számomra 3D az egyik legjobb lett. :)


Kai Rover című száma szintén nagyon ütős lett. Az ő dalai egyébként mindig jók. ;)



Sikerekben gazdag és nagyon boldog új évet kívánok mindenkinek! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése