2016. július 27., szerda

21 gram

Sziasztok!

Ma semmi különössel nem jövök, csupán csak pár nappal ezelőtt ráakadtam egy újabb dalra, és úgy éreztem, feltétlenül meg kell osztanom veletek. Az előző bejegyzésben már említettem őket, a Double S 301 vagyis SS301. (Ők egyébként a híres SS501 alcsapata, érdemes utánuk nézni, szerintem nagyon jó dalaik vannak).
Én csak annyit mondok, hogy hallgassátok meg a dalt, hihetetlenül gyönyörű és a klip is annyira szomorú és szívfacsaró. Én ezen sírok napok óta. Tény, hogy nagyon érzékeny lelkű vagyok és ha olyan a hangulatom, akkor egy pörgősebb számon is elbőgöm magam, de ez akkor is mindent visz. Nem is találok szavakat ahhoz, hogy kifejezzem magam, mennyire megérintett. =(

(Ez a dal rövidített verziója, a teljes csak audioként van fent)




Lefordítottam a dalt is, mert unatkoztam, meg gondoltam nem árt gyakorolni a koreai nyelvtudásom. Nem mondom, hogy 100%-ban teljes a fordítás, de igyekeztem nagyjából magyarosan megfogalmazni a lényegét.


Double S 301 (SS301) - 21 gram

Fehér hó hullott azon a napon
Amikor melegen átöleltél
Eszembe jutsz te és a gyönyörű január emlékei.

„Szeretlek” – mondta félénken az ajkad
Amikor engem néztél ragyogó mosollyal
Eszembe jutsz te és a gyönyörű történetünk.

Felébredek az álomból és téged szólítalak
De te már nem vagy mellettem.

Vissza akarok menni hozzád
Azokhoz a napokhoz, azokhoz az időkhöz
Csak még egyszer, legalább a lelkedhez
21 gramm, 21 gramm
Maradt a szerelmedből.

Egy gyönyörű csillag voltál
Ami beragyogta a szívemet
A sötét égbolt azokra
A csodálatos napokra emlékeztet.

A tél ragyogó csillagokkal jött
De a fényük most már elhalványult.

Vissza akarok menni hozzád
Azokhoz a napokhoz, azokhoz az időkhöz
Csak még egyszer, legalább a lelkedhez
21 gramm, 21 gramm
Ez mindenem.

A gyönyörű arcod az idő múlásával
És a boldog napokkal együtt elhalványul
21 gramm, 21 gramm
Ez mindenem.

Vissza akarok menni
Azokhoz a napokhoz, azokhoz az időkhöz
Csak még egyszer, legalább a lelkedhez
21 gramm, 21 gramm
Szerelem maradt bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése